Finanční správa zavádí pro poplatníky novou službu spočívající v zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí na e-mail namísto složenky.

Poplatník přihlášený k této službě obdrží na e-mail kompletní informaci s údaji pro placení daně.

Tato informace bude obsahovat obdobné údaje, jaké jsou nyní uvedeny na alonži složenky, tj. informace o výši stanovené daně, výši nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu, umožňujícího platbu daně prostřednictvím internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikací.

 Zájemce o tuto službu odevzdá nejpozději do 15. března 2017 svému správci daně Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem.

 

Přílohy:

Základní informace k nové službě

A5_letak_nova_sluzba_FS

TZ_zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí mailem

Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem